8.24.2006

威弟在新加坡!

今天終於要到威弟在新加坡ㄉPhotos,因為我粉好奇新加坡是長怎麼樣,也想看看威弟住ㄉ地方. 結果威弟只照ㄌ幾張,真枉費ㄌ我買給他ㄉCanon像機.不過從僅有ㄉ照片看來新加坡真ㄉ粉乾淨. 新加坡University看起來野蠻新ㄉ,不像UC Berkeley到處都舊舊ㄉ! 聽威弟說他有認識粉多新朋友,當地也有粉多美眉, 只是還不知道誰是有錢ㄉ! WA-LE!!威弟呀,你想笑死老哥. 不過話說回來, 威弟你可要眼睛張大點,要不然會跟威爺ㄧ樣,讓第ㄧ個女朋友就變成老婆!!!!!!!!!(希望威嫂不要看到這ㄧ篇, whoops..........too late, because ANYTHING you put on the internet will become a PUBLIC information!!!)



10 comments:

Sydney said...

終於有新東西了~
真是漫長的等待...
第一個女朋友就是老婆真的是不容易阿!

joy薯 said...

威嫂第一個男朋友也是威爺...倒底是誰佔了佔的便宜啊...哈哈!!

IceCreampuff said...

天啊 才說最好不要讓威爺看到我寫的
這回他居然也在這裡裝瘋賣傻
還是Joy薯好不愧是我兒子的媽
哼~! 是怎樣
第一個女朋友就成老婆不好嗎
奇怪哩
到底是誰占誰的便宜啊

Will.i.am said...

Sydney:
我不知道你那麼期待我ㄉBlog....ㄏㄏ, 看來我得好好按時ㄉ寫ㄌ.
不錯, 人生就是漫長ㄉ等待. 有時快有時慢, 有時等到心所盼ㄉ, 有時是空等. 惟有等待耶和華有盼望, 因祂ㄉ話必不落空, 也必不使你羞愧...............只是神有神ㄉ時間.......

Will.i.am said...

joy薯:
for sure 是威嫂佔了我的便宜, 因為我是被威嫂騙ㄉ.


威嫂:
您專心做您ㄉBusiness Card, 不要想到底是誰占誰的便宜.

IceCreampuff said...

哎......... 真素一言難盡啊~~~~~~~

Anonymous said...

hello 威爺

i came from judy's blog.
when I saw the first photo you posted for this entry, I really got a shock coz I'm passing by that place every day..i used to stay there too!!! ^^

btw, what is your bro doing here in singapore?

I'm a malaysian chinese, studying at NUS, final year.

Nice to meet you and Janice! ^^

God bless your Europe trip...

Anonymous said...

sorry, forgot to leave my name, I'm Joyce.

Will.i.am said...

to Joyce,

thanks for dropping by. yeah, my brother is doing the exchange student program for one semester. He just finish his program in US last summer.

Will.i.am said...

To Joyce,

do you have a blog?